Sunday, July 3, 2011

aku x sedar atau memang masa berlalu cepat?

Salam...
nk publish post tp mase xde free..
agak busy ngn keje..
mlm td,adik aku bgtau waktu opis hour aku adalah bermula jam 7.00 pagi smpai 12 tgh mlm..mula2 aku hitung la mse keje aku..7.00pagi ke 7.00mlm dh doblas jam..tambah ag 5 jam..jadi la 17 jam wktu keje aku..addoiii..selebihnya wktu tidoo..hohohoo
aik..betul ke time ofis hour aku tu??.wktu keje opis aku bermula 9.00pagi sampai 5 ptg..mlm lak aku wat part time jd pembantu tukang masak mak aku kt kantin..tp xde la kul7 mlm terus g kantin..kul 9mlm,after isyak bru g..penat mmg penat tp tlg ibu ayah kan wajib..=)..betul x?..so, sape2 nk tnye pe cete tgh hot kt tv skrg ni..jgn tnye aku..salah org beb~..=p
aku x sempat pon nk tgk cete ape kt tv...
ok2..bkn nk cete psl ofis hour hidup aku..

ni haaa..psl dh 6 bln aku bergelar wanita berkerjaya..chewwahh..kejapkn masa berlalu..rse cam bru hbh blaja..g praktikal..konvo bln 10 thn lps..aikk..dh keje? ...masa2..cepatnye berlalu....
alhamdulilah...byk dugaan bekerja..tp aku dapat laluinya dgn tabah..ALLAH itu maha pengasih..

Rasulullah SAW bersabda: "Setiap musibah yang menimpa seorang muslim,
maka hal itu boleh jadi penghapus dosanya, walaupun hanya kerana
tertusuk duri." (H.R Muslim)



pada masa yang sama aku dpt tawaran sambung blaja..wat master by research..tp rse cam berat hati je nk tgglkan keje ni..ye la,bru nk kutip pengalaman kan..smlm aku suarakn pada pengarah urusan ttg smbg blaja tu...

skrg ni lak aku kena cari pengganti asap...aku mntak tangguh dlu sbb nk settlekan projek sekolah yang aku handle sekarang..hrp cepat siap,cepat la aku dpt smbg..=)..caiyok3..

after 6 bulan keje..aku diserap jawatan tetap n dinaikkan gaji..yihuuu..siap de elaun ag..
tenkiu bos~~tp kann..mcm xbg aku blah je dr opis ni..*komitmen dan tanggungjawab pd syarikat itu yg penting..alamakk..mcm x bg aku blah je ni..hu3..






p/s: xpe..enjoy + stress keje dlu sblm smbg blaja okies..harap semangat aku nk sambung x luntur~..NIK ANNA BOLEH!!