Saturday, January 29, 2011

PENGALAMAN : 1st DAY KERJA

x sangka hmpir 1 bln aku keje..cepat mse berlalu..tp nk cete psl hr pertama keje...

mse hari pertma keje, rse excited+cuak+blur+panic ..yg plg penting walpon rse mcm2, kena senyum..hihihi..=)..dtg awl..msk keje kul9am..tp mse aku dtg tu, x semena2 hujan turun ngn lebat without payung..addoii..keadaan tidak d jangka..aku dh start menggelabah..xkn nk turun lmbt even dh nk kul9..so, nk x nk..ku redah jua..hu3..berlarrriii...


korang nmpk hujan d luar sne..huk3..

ingatkn hari pertama x perlu g site..tp engineer ajak g site after lunch..oopss...aku berbj kurung ni..tp ku rela kn jua..site d Kok Lanas.tgh buat 2 blok bangunan n 1 kantin..Sek. Keb Pangkal Kalong..hmpir 60% nk siap..aku pe lg, x teragak2 n x control ayunye..melawat kt bngunan sek tu..tangga yg x sempurna siap..takut gak klo2 terrjatuh..huwaa~tp sume selamat..^__________^.

terimas En. Aznan..byk nk kena blaja..~~~terexcited..hihi..