Sunday, October 12, 2014

Testimoni Ibu Hamil :Vitamin Shaklee Bantu Tingkatkan HB ibu hamil

wallah..berbunga-bunga hati ku terima wassap daripada seorang customer ni..

cerita sebelum tu "..nik anna ke ni?dealer Shaklee Kota Bharu'?

ye saya..Alhamdulilah..ALLAH temukan saya dengan seorang customer yang sangat-sangat menyenangkan..

"saya nak supplement ibu hamil"..kawan-kawan bagitahu bagus amalkan supplement dari Shaklee..lebih2 lagi ibu hamil.."

panjang lebar jugak dia cete..cikgu rupanya...pregnant anak nombor 3..paham-paham je la bila usia dah masuk 30 an kan..banyak keperluan nutrisi kena tampung..untuk diri sendiri serta anak dalam kandungan..



saya kira, cikgu ni telah membuat kajian..cara paling senang nak buat kajian, cari maklumat..google je kan..ala, macam kita nak beli barang apa2..serius cari maklumat sampai kita yakin..lebih2 lagi supplement yang nak dimakan nya..alhamdulilah cikgu ni yakin dengan supplement/vitamin shaklee..saya pon!


vitamin untuk ibu hamil..


Add onn ESP untuk kuatkan rahim

saya pernah kongsikan kebaikan vitamin ibu hamil ni..boleh terjah di entry ni..

1. SET vitamin yang membantu ibu hamil sihat, cergas dan kepentingan keperluan nutrisi lengkap

2. ESP Shaklee atasi kekurangan protein untuk elakkan keguguran, kuatkan rahim


 dan cerita yang nak saya kongsikan...cikgu ni baru lepas check up dan buka buku pink..suke la hati empunya bila cek darah, HB, Urin..semua dalam keadaan terbaik..siap nurse puji..sebab dengan usia cikgu ni..lebih2 lagi mengandung anak no 3..HB 13.3..biasa anak no 1,2..mula2 buat buku pink..memang kena sound dah..sebab dah dapat dakwat merah..10 ke bawah..

rujuk entry ni..bahaya HB wanita hamil yang rendah..Bahaya Anemia untuk kandungan anda..so, ibu hamil di luar sana yang HB rendah..merah je memanjang..kita iktiarkan dengan vitamin Shaklee..


alhamdulilah..siap..tq Shaklee lagi..kalau bukan yang terbaik..orang x kata kan..saya nak bantu ibu hamil di luar sana..bantu tingkatkan HB dengan vitamin Shaklee..

berminat?


khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..







pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 


Sid : 1092200


phone/sms/whatsApp:013-5265534


fanpage : LIKE Vitamin4Life


Email : nikshahana@gmail.com 


 



COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas









KLIK sini jika xnak MENYESAL