Sebelum saya share cerita GEMBIRA testimonial pengguna Shaklee yang berjaya kuruskan badan mereka, saya suka untuk ceritakan terlebih dahulu peranan yang dimainkan oleh suplemen-suplemen Shaklee dalam proses menguruskan badan anda. Saya rasa ini penting untuk membina keyakinan anda semasa menggunakan produk Shaklee. 

Kalau anda tidak yakin, saya bimbang isyarat yang dihantar oleh otak anda yang tidak yakin itu akan mengganggu keberkesanan produk ini...fikirkan yang anda mendapat tubuh badan yang diinginkan..wahh~

Ada tiga proses untuk kurus:
     a) Pecah dan Bakar lemak (Lecithin ATAU Omega Guard)
     b) Buang toksin (Alfalfa ATAU Herb-Lax)
     c) Bina otot (ESP ATAU Cinch)

Dalam setiap proses ini, ada dua pilihan suplemen yang boleh diambil, bergantung kepada kesesuaian anda. Rujuk rajah di bawah ye..


apa beza antara ketiga2 konsep ni..meh saya terangkan serba sedikit..kenapa anda mengalami perubahan yang berbeza sebab nya:
Pertamanya, badan kita semua tidak sama. Saya bukan maksudkan pada saiz badan anda ye. Maksud saya, kadar toleransi badan pada suplemen yang dicadangkan. Contohnya, ada orang yang alergik pada soya, maka tak bolehlah makan ESP. So bolehlah cuba cadangan set yang lain...gitew~..jelas x?
Keduanya, bajet anda juga ye.  Ada suplemen yang lebih mahal sedikit daripada yang lain. Apa yang perlu anda tahu ialah suplemen yang anda makan ini bukan semata-mata untuk kurus. Ada pelbagai fungsi lain. Contohnya, Omega Guard bukan hanya berperanan membakar lemak, tetapi kandungannya yang kaya Omega-3 sangat baik untuk perkembangan minda. Boleh jadi kurus DAN bijak.

TESTIMONIAL PENGGUNA BERPUAS HATI
Testimoni mereka yang berjaya  berjaya menjadi kurus dengan menggunakan produk-produk Shaklee yang berbeza. Ingat lagi apa yang saya katakan di atas? Saya ulang semula ye.. Setiap orang mempunyai bajet berbeza, kesesuaian yang berlainan, dan kehendak yang berbeza. Contohnya, wanita menyusu akan memilih ESP sebab nak tambah susu DAN nak kurus semula sepertimana badan sebelum mengandung.

SET KURUS BAJET: Alfalfa + Lecithin
Kalau anda benar-benar nak bajet, boleh cuba Alfalfa + Lecithin. Kalau retail price lebih kurang dalam RM100 sahaja. Untuk kegunaan 2 hingga 3 bulan atau lebih, bergantung kepada penggunaan masing-masing. Satu botol Alfalfa saiz kecil mengandungi 330 pil tablet manakala Lecithin mengandungi 180 kapsul.

Pengguna di bawah ini juga menggunakan Alfalfa + Lecithin, tapi ditambah dengan ESP. ESP adalah sejenis protein soya yang berperanan membina otot. Penggunaan ESP boleh mengelakkan efek kulit menggeleber selepas lemak dibakar dan dibuang..ESP juga jadikan kita kenyang lama dan kemungkinan untuk makan nasi adalah dalam kuantiti yang sedikit..PERCAYA lah..sebab saya sendiri kadang2 terlupa untuk makan nasi sebab telah mengambil ESP sebagai breakfast saya..wow~
testi kurus 2
.
AFTER EFFECT KALAU BERHENTI MAKAN SUPPLEMENT..
Pernah dengar tak ada orang yang makan suplemen untuk kurus, tapi bila berhenti sahaja berat badan terus naik mendadak?
Berita baik untuk anda. Suplemen Shaklee tidak ada after effect. Bermakna tiada kesan sampingan bila anda berhenti makan. Kekalkan lifestyle yang sihat dan anda boleh kekal kurus. Tetapi penting untuk saya ingatkan ialah set kurus Shaklee bukan sahaja untuk kurus, tetapi juga untuk kesihatan tubuh badan anda.
testi-kurus-7-samb-2
testi kurus 7

Nak kurus masa raya nanti..jom pilih yang mana mengikut bajet anda..Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 


  kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..



khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..
 
psst: PROMOSI JUN ini adalah Vitamin E..X teringin ke uols nak cantikkan kulit sebelum raya..teruih whatsApp 013-5265534..





pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 


Sid : 1092200 
 

phone/sms/whatsApp:013-5265534


fanpage : LIKE Vitamin4Life


Email : nikshahana@gmail.com 



 



COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas









KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.