Saturday, June 14, 2014

MEAL SHAKES bagi mereka yang kurus dan nak tambah berat badan

semalam ada customer bertandang ke rumah saya..

petang tu menelefon terus ke talian 013-5265534...tu no phone saya..ceritanya " saya nak beli susu untuk naik kn berat badan"..

mulanya saya x jelas..biasa kalau customer sebut susu..it's mean ESP..

okeh..saya maklum datang je rumah..nasib baik dia tinggal di Kubang Kerian, so x de la jauh mana dengan rumah saya di Kota Jembal..senang nak cerita details..

saya memang mengalu-alukan kedatangan customer yang nak dapatkan vitamin Shaklee ke rumah saya..PASTIKU JAMU TEH..

sedia kan untuk tetamu yang datang rumah..
dalam kul 5.30pm macam tu, adik nurul nama nya sampai rumah..alahai..comel nye, kecil moleks tuan nya..

seorang Guru Tadika..patut la comel..mengajar budak tadika rupanya..**xde kaitan..hihii

sempat la borak2 sebelum saya minta kepastian tentang susu yang dimaksudkan..tapi bila dia bagitau nak tambah kan berat badan dari 32-33kg ke 35-40kg katanya..memang MEAL SHAKES lah gerangan multivitamin yang dimaksudkan..

katanya lagi.."kawan saya beli susu ini nak tambahkan berat, naik kan selera makan..it's work..menjadi"..sebab tu ianya dicadangkan untuk adik nurul ni jugak..

saya tanyakan juga selera makan dan apa yang dia suka makan..

"saya kan kak, x suka sangat makan nasi, suka bihun sup..apa2 jenis sup..tapi bukan habis pon makan 1 mangkuk tu..jamah je sket..lepas tu rasa kenyang"..

orang kalau dah metabolisme tinggi..**saya assume begitu sebab makan kerap dengan kuantiti sedikit, cepat kenyang...makan apa pun badan tak naik2..

bahaya juga kalau kekurangan berat badan..nak kena penyakit darah rendah dan sebagainya.kalau dah terkena darah rendah plak..mudah pitam..cepat penat..mengelabah, cemas..banyak betul tekanan perasaan kan..
 
alhamdulilah..adik nurul ni tergerak hati nak cuba amalkan meal shakes..kata nya cukup lah hasil nanti selera makan dia tinggi sikit..

sebenarnya set untuk tambahkan berat badan adalah ini :


saya bekalkan juga jadual pengambilan makanan dan cara makan meals shakes dengan betul..

Semoga adik nurul kita ni dapat kan berat badan yang dikehendaki..kurus sangat pon x lawa kan..

saya sedia membantu mereka yang ingin dapatkan berat badan yang ideal,dengan cara yang selamat..itu yang pasti..

Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 



  kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..




khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..

 

psst: PROMOSI JUN ini adalah Vitamin E..X teringin ke uols nak cantikkan kulit sebelum raya..teruih whatsApp 013-5265534..





pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 


Sid : 1092200 
 

phone/sms/whatsApp:013-5265534


fanpage : LIKE Vitamin4Life


Email : nikshahana@gmail.com 


 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas





KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.